پورحیدری: با هوار محمد برخوردی می‌كنیم كه خوش‌قول شود
نوشته شده توسط : alireza

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: با هورا ملا محمد برخوردی خواهیم کرد تا از این به بعد خوش‌قول شود.



منصور پورحیدری درباره غیبت هوار ملا محمد در تمرین استقلال با وجود قرارداد با این تیم اظهار داشت: او نمی تواند به استقلال نیاید. هوار بازیکن استقلال است و باید در تمرینات شرکت کند.
وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان عراقی همیشه نشان داده اند که بدقول هستند و چرا استقلال سراغ چنین بازیکنی رفته، عنوان کرد: طوری با او برخورد می کنیم که خوش قول شود. ما بازیکن گرفته ایم که استفاده کنیم نه اینکه فقط بگوییم بازیکن جذب کرده ایم. بازیکن باید طبق خواسته باشگاه عمل کند نه اینکه باشگاه با خواسته بازیکن راه بیاید.
پورحیدری تاکید کرد: هوار به ازای هر روز غیبت جریمه خواهد شد. وقتی قرارداد داریم با او طبق قانون برخورد می شود.

وی در مورد حضور کندو مهاجم آفریقایی در تمرین استقلال گفت: او همین طوری در تمرین شرکت کرده بود و از فردا هم دیگر در تمرین شرکت نمی کند. استقلال امسال دیگر نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند. می خواستند او را برای سال آینده مورد ارزیابی قرار دهند.
سرپرست باشگاه استقلال در مورد جلسه کمیته فنی امروز تصریح کرد: جلسه در مورد لیگ قهرمانان آسیا بود و تصمیم گرفته شد اولین کاری که انجام شود ارسال اسامی به AFC باشد.
پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا نام میلاد میداودی نیز در لیست ارسالی خواهد بود یا خیر گفت: اول باید دید که عمل جراحی وی به چه صورت خواهد بود. میداودی بازیکن استقلال است و به هر حال نام او هم می تواند به لحاظ روحی وزنه تیم را بالا ببرد.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: